Klantgerichtheid: De Klant centraal?!

Dit programma focust op het centraal stellen van de klant en zijn behoeften. Wij geven deze training zowel op externe locaties als incompany.


Doelgroep
Medewerkers die regelmatig in contact komen met (potentiële) klanten.

Resultaat
Na afloop hebben deelnemers een verhoogd kennisniveau en de juiste vaardigheden omtrent interne en externe klantgerichtheid, zodat ze direct in de praktijk verbeteringen kunnen realiseren.

Onderwerpen
Onderwerpen worden wanneer relevant gerelateerd aan een specifiek profit center.
 Organisatiecultuur
 Merkwaarde
 Klantsegmentatie & persona’s
 Koop- en verkoopproces: de klantreis
 Communicatie
 Klantgerichtheid: intern en extern
 Zelfinzicht
 Persoonlijk actieplan
 Beroepsmatig actieplan
 Optioneel: coaching in de praktijk (zie o.a. Vector WorkFit©)
 Optioneel: begeleiding bij praktijkprojecten

Programma
Indicatieve opzet: 1 module van 2 dagen.

UW PRESTATIES
VERBETEREN?

BEL NU +31(0)13 59 00 446

KLANTERVARINGEN

“Enthousiaste, betrokken trainer.”

“Aan te bevelen dat collega’s van andere afdelingen hier ook eens mee geconfronteerd worden!”

“Onderwerpen voldoende praktijkgericht gebracht. Toepasbaar. Nu is het aan ons!”