Onze visie
Wie investeert in kennis en vaardigheden van mensen, is in staat een positief verschil te maken. Met die overtuiging werken wij op een zeer betrokken manier samen met onze gedreven opdrachtgevers. Bent u er klaar voor om de resultaten van uw mensen en organisatie naar een hoger niveau te tillen?
De teamleden van Vector International handelen volgens deze bedrijfsprincipes:
- Wij trainen concreet, praktijkgericht, motiverend en resultaatgericht. Op die manier behalen we op korte én lange termijn het beste rendement, zowel persoonlijk als zakelijk
- Integer en onbevooroordeeld zijn, zien wij als de basis van al onze duurzame relaties. Net als een constructief-kritische houding, oprechte betrokkenheid en het vertrouwelijk omgaan met informatie. Zo ontstaat de beste leeromgeving.
- Onze klanten moeten zich kunnen focussen op hun eigen kwaliteiten. Wij zien het als onze taak om hen, indien nodig of gewenst, compleet te ontzorgen in het organiseren en invullen van trainingen en verbetertrajecten.
- Alleen authentiek partnership kan leiden tot een succesvolle samenwerking. We oriënteren ons breed en diep op de organisatie, de branche en de medewerkers. In ruil vragen we openheid en betrokkenheid van onze opdrachtgevers. Door informatie te delen, kunnen we het effect van onze trainingen vermenigvuldigen.
Vector: Daadwerkelijk Betrokken!
We werken er voor elke opdracht natuurlijk hard aan om aan te sluiten bij de behoeften van onze opdrachtgevers en trainingsdeelnemers. U mag vertrouwen op onze resultaatgerichte inzet! Wij willen ons onderscheiden door kwaliteit in datgene wat we doen. Onze stijl van trainen: motiverend, waarbij humor niet mag ontbreken. Tenslotte is bewezen dat mensen beter leren wanneer zij plezier hebben!
UW PRESTATIES
VERBETEREN?
KLANTERVARINGEN
“De trainer spreekt onze taal. Vele herkenningspunten. Er is werk aan de winkel!”
“Vakkundige en prettige trainer. Zorgt voor structuur. Duidelijk. Praktijkgericht en goed op de hoogte van wat er speelt in onze branche.”
“Een degelijke consultant met het oog op de bal. Je vroeg veel van ons. Nu beseffen we dat dit nodig was om ons ervan te overtuigen dat het anders kan. En hoe dat te doen.”