Klantgerichtheid: De Klant centraal?!
Dit programma focust op het centraal stellen van de klant en zijn behoeften. Wij geven deze training zowel op externe locaties als incompany.
Doelgroep
Medewerkers die regelmatig in contact komen met (potentiële) klanten.
Resultaat
Na afloop hebben deelnemers een verhoogd kennisniveau en de juiste vaardigheden omtrent interne en externe klantgerichtheid, zodat ze direct in de praktijk verbeteringen kunnen realiseren.
Onderwerpen
Onderwerpen worden wanneer relevant gerelateerd aan een specifiek profit center.
Organisatiecultuur
Merkwaarde
Klantsegmentatie & persona’s
Koop- en verkoopproces: de klantreis
Communicatie
Klantgerichtheid: intern en extern
Zelfinzicht
Persoonlijk actieplan
Beroepsmatig actieplan
Optioneel: coaching in de praktijk (zie o.a. Vector WorkFit©)
Optioneel: begeleiding bij praktijkprojecten
Programma
Indicatieve opzet: 1 module van 2 dagen.