Marketing Management

Dit programma focust op Marketing Management in professionele organisaties. Wij geven deze training zowel op externe locaties als incompany.

De inhoud omvat de jongste online en offline marketinginzichten!

Doelgroep
Voor dga’s, managementteams, (aankomend) marketing managers, sales managers, product managers en iedere leidinggevende die ‘het grotere plaatje’ van de relatie klant-organisatie-positionering beter wil begrijpen.

Resultaat
Na afloop hebben deelnemers een verhoogd kennisniveau en de juiste vaardigheden omtrent strategisch en operationeel Marketing Management, zodat ze direct in de praktijk verbeteringen kunnen realiseren. Ook is men een betere gesprekspartner voor marketingcollega’s en hoger management.

Onderwerpen
Zowel de strategische, als de operationele aspecten van Marketing komen aan bod.
 Wat is Marketing
 Strategische & operationele analyse (ook organisatorisch en financieel)
 Marktsegmentatie & doelgroepbepaling
 Positionering
 Marketingdoelen stellen
 Marketingstrategieën
 Marketingmix
 Budgettering & planning
 Resultatenanalyse
 Persoonlijk actieplan
 Optioneel: begeleiding bij praktijkprojecten

Programma
Indicatieve opzet: 4 modules van 2 dagen of 8 modules van 1 dag.

UW PRESTATIES
VERBETEREN?

BEL NU +31(0)13 59 00 446

KLANTERVARINGEN

“Onderwerpen voorzien van goede, duidelijke praktijkvoorbeelden. Spiegel!”

“De trainer heeft de drempel verlaagd om bij elkaar in  de keuken te gaan kijken. En zo’n What’s App-groep helpt daarbij. Goed idee!”

“Interessante training. Ik zie uit naar de ondersteuning bij de implementatie!”