Marketingplanning in de praktijk

Dit programma focust op Marketingplanning (het opstellen van een Marketingplan) in professionele organisaties. De nadruk ligt op het operationele Marketingplan. Inclusief individuele begeleiding! Wij geven deze training zowel op externe locaties als incompany.

De nadruk ligt op het operationele Marketingplan. Inclusief individuele begeleiding! Ook In-company mogelijk. De inhoud omvat de jongste online en offline marketinginzichten!

Doelgroep
Dga’s, managementteams, (aankomend) marketing managers, productmanagers, commercieel management, marketingmedewerkers.

Resultaat
Na afloop hebben deelnemers een verhoogd kennisniveau en de juiste vaardigheden omtrent het opstellen van een operationeel marketingplan, zodat ze direct in de praktijk verbeteringen kunnen realiseren. Ook is men een betere gesprekspartner voor marketingcollega’s en hoger management.

Onderwerpen
 Wat is Marketing
 Omgevingsanalyse
 Marktsegmentatie & doelgroepbepaling
 Positionering
 Marketingdoelen stellen
 Marketingstrategieën
 Marketingmix
 Budgettering & planning
 Resultatenanalyse
 Persoonlijk actieplan
 Beroepsmatig actieplan (in dit geval een eigen operationeel Marketingplan)
 Inclusief individuele begeleiding online bij het opstellen van het Marketingplan

Programma
Indicatieve opzet: 3 modules van 2 dagen of 6 modules van 1 dag + individuele begeleiding.

UW PRESTATIES
VERBETEREN?

BEL NU +31(0)13 59 00 446

KLANTERVARINGEN

“Eindelijk een training waar je meteen in de praktijk iets mee kunt!”

“Prettig dat er gelegenheid was om ook van elkaar te leren.”

“Het was niet makkelijk, maar nu wel overtuigd dat we hier iets mee moeten gaan doen!”