Service Management
Dit totaalprogramma focust op professionele bedrijfsvoering in de Werkplaats. Wij geven deze training zowel op externe locaties als incompany.
Doelgroep
(Aankomend) leidinggevenden Werkplaats.
Resultaat
Na afloop hebben deelnemers een verhoogd kennisniveau en de juiste vaardigheden omtrent de diverse onderwerpen. Ze hebben handvatten om direct verbeteringen aan te brengen binnen de eigen werkpraktijk, het eigen team en/of profit center.
Onderwerpen
Alle onderwerpen zijn gericht op het aansturen van de Werkplaats
Strategisch inzicht & operationele planning
Financieel en operationeel inzicht
Productiviteit & Efficiency: Resultaatanalyse en -verbetering
Leidinggeven & motiveren
Verandermanagement
Zelfmanagement
Persoonlijk actieplan
Beroepsmatig actieplan
Optioneel: Proactieve Serviceverkoop (zie Vector ProVend©)
Optioneel: Coaching in de praktijk (zie Vector Workfit©)
Optioneel: begeleiding bij praktijkprojecten
Programma
Indicatieve opzet: 2 modules van 2 dagen elk.
UW PRESTATIES
VERBETEREN?
KLANTERVARINGEN
“Vakkundige en prettige trainer. Zorgt voor structuur. Duidelijk. Praktijkgericht en goed op de hoogte van wat er speelt in onze branche.”
“Eigenlijk was ik vooraf niet gemotiveerd. Nu toch enthousiast over wat we kunnen verbeteren. Bedankt!”
“De trainer spreekt onze taal. Vele herkenningspunten. Er is werk aan de winkel!”